Hosszú ideje nem bővült oldalunk új rádióval. Ennek, oka, hogy úgy gondolom, hogy már a jelenlegi kínálat is minden hallgatói igényt kielégíthet.

Azonban a minap találtam rá a MegaDance Rádióra, melynek weboldalán meglepődve olvastam, hogy a legrégebbi netes rádió.Megvallom eddig azt hittem, hogy ez a Laza Rádió. A weboldaluk, zenei kínálatuk igényes, rendelkeznek saját műsorokkal. Kérdeztem magamtól, hogy ez a rádió eddig miért is nem került fel a MyOnlineRadio-ra!? Ezen felbuzdulva írtam az egyik tulajdonosnak Dj.Dns-nek, hogy tudnánk e partneri kapcsolatba lépni, szívesen kiraknám oldalunkra a rádiójukat. A tulaj pozitívan állt a dologhoz. Így most már a myonlineradio.hu-n is elérhető Magyarország legrégebbi csak online, interneten hallgatható rádiója.

A rádióról dióhéjban annyit, hogy a hallgatók 1970-től napjaink slágereit hallgathatják 24 órában. Saját műsorokkal rendelkeznek, melyeket lelkes amatőr rádiósok vezetnek.

Ha kedves kaptál a rádióhoz, akkor nálunk itt tudsz belehallgatni: http://myonlineradio.hu/megadance-radio

ujplakat.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://onlineradiok.blog.hu/api/trackback/id/tr707638870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása