Karácsonyi dalok rádiója

 2014.11.16. 08:56

Nagyon fontos számomra a karácsony, mint ünnep, ezért régóta tervezgettem egy karácsonyi "rádió" indítását, melyben a kedvenc karácsonyi dalaim csendülhetnek fel. Azért is tartottam ezt fontosnak, mert jelenleg Magyarországon még hasonló sincs. A weben található oldalak inkább csak külföldi karácsonyi zenéket játszó rádiókat ajánlanak. Azonban én célul tűztem ki, hogy a lejátszási lista nagy része magyar dalokból álljon. A hallgatók kérései alapján meghallgatást követően a listát folyamatosan bővítem. A zenék forrásául a youtube szolgál. A többi hasonló külföldi rádiókhoz képest annyival nyújt még többet a rádió, hogy az aktuálisan hallgatott dal címe és előadója megjelenik a lejátszó alatt valamint a Mi a szám címe? dobozban, valamint itt akár vissza is hallgatható. Én már most napi több órán át hallgatom. Remélem, hogy másoknak is hasznos lesz és kellemes hangulatot teremt a karácsonyi készülődésben.

Ha felkeltettem érdeklődésed, akkor látogass el a http://myonlineradio.hu/karacsonyi-dalok-radioja oldalra és ha valami dalt hiányolsz, akkor nyugodtan ajánld az oldalon.

karácsony.jpg

Címkék: karácsonyi rádió karácsonyi dalok rádiója

A bejegyzés trackback címe:

https://onlineradiok.blog.hu/api/trackback/id/tr286897227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása