Másfél hónappal ezelőtt az egyik reggel arra lettem figyelmes, hogy az egri Sky FM weboldala, facebookoldala is elérhetetlenné vált. Ekkor ellenőríztem, hogy a Sky FM online adás elérhető-e még. Nagy örömömre az online adás az továbbra is elérhető volt. Ekkor kicsit kerestem az internet bugyraiba és rátaláltam egy facebook csoportra, mely a rádiót kedvelő hallgatókat tömöríti. Itt olvastam, hogy a rádiónak sajnos változáson kell átesnie, mert a továbbiakban a Sky FM nevet nem használhatják. A csoportban azt rebesgették a hallgatók, hogy jó akaróknak volt köszönhető. Azonban szeptember 9-én újra indult az egri rádió facebook oldala, valamint kicsit később a weboldaluk is elérhetővé vált. A facebook oldalukra ellátogatva új név fogadja a hallgatókat, melyből megtudhatják, hogy a rádió új neve FM 7 - 100.7 Hang, ami elkísér.

Ezúton kívánunk sok sikert a rádiónak!

997047_10202955429830652_3812560586366749663_n.jpg

Címkék: eger sky fm sky fm online sky fm eger fm 7

A bejegyzés trackback címe:

https://onlineradiok.blog.hu/api/trackback/id/tr656697873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása